:)

Tjaa,Tjaa!

I förrigår ar jag sjukt trött så somnade skiittidigt ( 21.00) o sen vaknade jg 10.00 så hade sovit 13timar (rätt ovanligt eftersm jag bah brukar sova 6-7 timmar) iaf sen satt jag vid datan,chattade me Phille o Andreas,det va najjs :D

Efter det tyckte dom att jag skulle komma till dom (dom bor i älta) så jag tog bussen kl tolv från tugelsta o sen var jg i älta halv två (jag bytte bss)

Sen var jag me Andreas o Phille,skii skooj.....Phille spelade WII medans jag o Andreas låg o kollade på....Sen kom Andreas brorsa (Marcus) så va han me oss o sen var vi inne på Andreas rum....

Sen vid kvart i sex behövde jag åka hem....det tog 40 min....:/

Sen kom jag hem vid sju kanske^^

Nästa gång ska dom komma hit^^

Nu på höstlovet ska jag va me: Andreas,Phille,Erica,Jojjon,Felicia,(kanske) Elin....

:)


Aja herå :)


Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0