roligt maan kan ha =DD

Heej :)
Kom jue på att jag inte allt skulle va hemma igår,jag åkte till scouterna^^
Men iaf igår såå städade jag mitt rum,duschade o packade...Sen satt jag lite vid datan^^
sen drog jag till scouterna :D
När jag kom så var det bara ledarna o Sebbe där o sen kom Nicole och Rasmus^^
Sist kom Mattias me all mat,de bleev TAACOS =DD
efter de satt vi o pratade o sen körde vi twister,såå j*vla roligt asså...=DD
Jag vann en gång^^
Sen satt vi och pratade o sen körde alla (utom jag) tyyp nå lapp-grej skiitroligt o kolla på va cdet iaf =D
Sen gick dom flesta hem vid 00-00.30 o då va det bah jag.Sebbe och Mattias kvar....Jag och Sebbe låg o åt taco-chips o läste rätt länge sen somnade vi,klockan ringde 08.30 men kom upp 09.30 sen åt vi frukost o sen gick vi alla.
Jag skulle till centrum för att vänta på pappa,Sandra och Mattias-fick vänta i en timme innan dom kom^^
Sen åkte vi till värmdö o badade,skiitroligt =DD

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0