igår ;)

Hejj,hejj ;)

igår pratade jag me majjs o sen gick gick jag hm :D

satt vid datan o åt middag för skulle på scouter :D

när jag kom till scouterna var det nästan ingen där....sen kom det fler,när mötet börjat  var vi ute,i skulle poppa popcorn i eld ;)

först tränade vi på att poppa popcorn osen fick vi äta upp dom o sen var det tävling när man skulle poppa popcorn...under mötet lånade jag rasmus tyyp dunjacka :D det var skiitmysig...

efter mötet gick jag o jessca o rasmus till bsshållsplatsen,jag fick h hans jacka till bussen kom (den kom 21.12 o vi var där 20.40 )
efter bussen kommit satt vi o pratade sen när den var vi vh gick jag från VH till ribby ;)

när jag kommit hem fick mamma hjälpa mej att fixa plåter för hade skurit mj på kniven fast det hade inte börjat blöda?
iaf det var tyyp en cenimenter skiinn som hade gått upp...:S

aj ska ta o äta nu herrå (K)


Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0