igårkväll^^

Hejj :)
Igår var jag i skolan sen var jag med en kompis efter skolan...vi var ute hela tiden,skiitkallt!
efter det skulle jag hem för att äta...jag åt middag hemma hos mamma ;)
min middag var mackor o choklad ;)
jag tog tåget som gick tio över sex ifrån VH....
vid 18.20 kom jag fram ungefär....på mötet skulle vi elda...vi gjorde spänt,stickor o högg ved....o sågade XD
efter det gick vi ner till nån eldstad
då satte jag mej på marken (med sittunderlag) o sen låg nisse o viktor över mej (??)
dom värme mej :)
först fick jag låna emmas duunjacka :D (taack emma ♥ )
o sen gick vi tbx.... vi pratade med ledarna oxå^^
juste...när vi gick till eldstaden satt nisse på min rygg ;)

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0