igår-idah

hejj!!
igår:
igår kom jue farmor o farfar till oss o va med oss hela dagen,när pappa kommit hem så har han med sig en tårta som va "från zita" elr vad man nu säger...tårtan var inte good tyckte jag...iaf sen på kvällen läste jag tills jg tyyp dog (somnade) o igår va mina ögonlock helt svulna så fort jag kollade ville jag blunda igen :P
är bättre idag :)
idah:
vaknade jag tidigt...kl sju -.-
jaa det skulle vart sent om jag hade gått till skolan men nu är jag jue sjuk o då behöver man inte gå upp tidigt elr??
iaf gick upp o så fick sandra se om jag hade feber (genom att sätta hennes hand på min panna)
o jag hade lite feber men inte så jättemkt det är bra:D
vi började kolla på tv o sen gick sandra...
jag fprtsatte kolla på tv o sen satte jag mej här :P
idah ska jag ta det lungt så att jag kanske kan gå till skolan imorron :P
vill inte gå t skolan egentligen men om jag är sjuk länge så missar jag massor o då kmr jag få joba mera -.-
(K)
en bild på mej :)

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0