kanske skola imorron :D

heii!
kanske ska till skoolan imorron :)
tycker inte det är så roligt att gå i skolan men man missar så himla mkt men har bah vat hemma i två dagar (känns som en evighet)
igår fick jag väja om jag ville va hemma elr gå till skolan o bestämmde mej för att stanna hemma för om jag hade gått till skolan hade jag fått maasssssa blickar överallt
och jag skulle börjar gråta o alla blickar hamnade skulle hamna på mej o så skulle jag inte kunna jobba i skolan -.-
så det var ett bra val att stanna hemma....ingen har sett mej gråta så mkt....
ni vet inte hur mkt Zita betydde för mej....
imorron om det blir skola så drar a o mattias till farmor o farfar o käkar middag o sen blir det cirkus maximum :D
ska faktiskit bli najjs :D
nu chattar jag med eric o henke o henkes kompis (vet inte vad han heter)
(K)

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0