1a bilden: En bild på dej och din bästavän.

Heej

Aah kör "bild-grejjen" iaf. Ska försöka hitta nån bild :) <3

1a bilden: En bild på dej och din bästavän.



Inte stor bild!

Jag har känt dejj i snart 10 år,i vinter är det tio år!
Du och jag lärde känna varandra redAN från första början,Oavsett vad som händer så kmr du ALLTID va min bästis.
Du och jag har sååå otroligt många minnen,ett minne- Haah alla ggr vi åkt lådbilen <3
Elr när vi döpte Elfrid!

Jag äälskar dejj av hela mitt hjärta!!




Kommentarer
Postat av: johanna

Awwwh, mer äkta än dig kan man inte bli. Älskar dig! <3 :D

2011-04-12 @ 07:55:21
URL: http://solemjohanna.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0