Aweesome helg (hithills)

Heej :)

Förlåt för dålig uppdatering igår o så^^

MEn igår gick jag me Felicia t skolan,i skolan va det väl okejj,vi fick fiika :D
Efter skolan drog jag,Felicia o Ellinor hem,aah o så packade jag när jag kom hem,sen gick jag t Elviis^^

Vi hoppade stuttsmatta o körde Just dance 2 :D

Sen åt vi hamburgare o pommes,det va gött :D

Vi hoppade stuttsmatta rätt länge,o sen kollade vi på Barnhemmet (en skräckis)^^
o sen I taket lyser stjärnorna,asså barnhemmet,den va fett najjs :D Men et verkade inte dom andra tycka Xd

Sen somna väl jag vid tre elr nå sånt.. tänkte lite då.. O

Idag har jag vart o badat på gustavsbergsbadet,det va skojj^^

Men aja mer uppdatering sen^^

O juste,det va jag,Elin,Elvis,Maja O felicia som va med^^


Kommentarer
Postat av: towwis

Sv: Tack, Emma! Du med. (: <3

2011-04-17 @ 09:21:14
URL: http://towwis.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0