Bilder från förra veckan ;)

Heej :)

Eftersom jag nt kan lägga ut bilder när jag e hos min kära far tänkte jag lägga ut dom nu^^
Men liite blandade bilder bara så att ni vet ;)



Söta Camilla som inte vill visa sig Xd


Några inköp förut,En tröja från.. HM


Ett linne från Bikbok


Örhängen från Glitter^^


Tröja från BikBok^^


En blå kofta från BikBok^^


En annan kofta^^


En coool riingv :D


Hhööhö min Ûber coola hushållshållare Xd


egoo,, Xd


Bella o Elviis :D


Bella på So:n Xd


Converse gänget^^
Röda- Emelie
Svarta- Bella
Vita- Felicia
Blåa- Jaag :D

Hade liiite tråkigt på tåget hem från farmor o farafr^^

Mina o Sandras skoor xd



Sandra min fina syrra ;D


AllA papper med telefon nr + en baksida -.-



dagens outfit^^
Randigt linne från- Bikbok
Kofta-Bikbok
Byxor- ?


Wiie fina flickor har fötterna på bordet,med skor *hoost* Xd


Bellas bok o miin Xd


DEt är ntskönt att riva sig själv,bara så att ni vet ;)


TUGGUMMI :DA

höhöhö liite många bilder Xd



Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0