sry!

Tjäänare!

Nu sitter jag här,o skriver.
Förlåt för dååålig uppdatering,men
det börjar bli sommar (nästan) o då är man ute mera,men kan göra tidsinställda varje dag.
För nu gör jag lite vad som helst på dagen o kvällen ;)

Igår hade jag ingeen lust + att pappa fixade räkningar s ågick inte.
Sen idag va det skola (oj herregud vad ovanligt :O) 
Men på svenskan spelar vi in en film,o då va vi i Ålsta,o Felicia o Bella va så jääävla kissnödiga -.- så dom gick in i skogen.. o vem trampar i lera?! joo Felicia..o ännu bättre va att
hon  hade VITA CONVERSE!

o jag skulle va med henne,så vi drog till skolan,hämtade våra grejjer o sen åkte vi till mej för att hon skulle byta byxor o skoor Xd
sen drog vi t centrum,sjoojsigt!

Men nu- kolla bloggar o de ;)


den här sötnosen va jag med idaah:D
*Inte alls gammal bild*




Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0