-

Hääj..

Igår så skypade jag med EBba o hennes kompis LInnea,dom va trevliga,yees vi sacka väl i en timme tror jag,sen efter de chattade jag lite me LInus o Julia,trevlig. MEn iaf,på kvällen blev det bara sämre och sämre..sOmna gråtande o vaknade gråtande. Ni behöveer inte veta vf,det är privat.
Usch..


På morgonen så grattade vi MAttias,han fick två bilar,en spark o fingerboards :)
Vi ska snart (om tyyp en timme kkäka lunch) sen om två timmar drar vi till pappa,o eftersom jag lovat Sandra att hjälpa henne städa får jag väl ta o göra de.. SEn kom hela feta släkten (okej hälften av släkten bor jjue nere i småland,o nån annan stans) MEn dom som kommer är,farmor o farfar,gunnar,jenny o ELvira,angelia,lars-åke,arja o kanske robin? o daniel
..



Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0