Åh helvete!

Hääj,

F'cking berg-o-dalbana i mitt liv asså..kan jag nt bara må toppen liksom,lite botten..


Jjaja idag va det skola,som vanligt.Fast vi hade syslöjd,tyyp ny lärare o så gick vi igenom matrial o lite vad vi ska göra.HAr värsta iden^^ Men svårt att förklara så det får ni se senare när det är klaart :D
Sen har vi inte haft så mkt mera "ovanliga" lektioner,jaja efter skolan så åkte vi (jag o FElicia) till centrum,hon skulle kolla på nåt till skolfotot som är nu på fredag.
Imoron så ska jag inte göra nåt spec..tror jag^^

åh cpdapmp barn jag är..får damp på fb som bara seeeegar... fåååår pms utbrott snart,o skojar inte -.-
DEt går inte heller att ladda upp bilder för det tar miljarder år.. Skiiiiiiiit!



Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0