Älskar dejj min bby!

TJaa!

Älskning,du går inte att förklara med ord hur mkt jag älskar dejj!
Du säger så mkt underbara saker som jag är,jag har (som du och många andra till,att jag har extremt dåligt självförtroende) så allt du säger nekar jag till,
Hoppas du inte tröttnar på mej p.g.a av det,för tänker inte på det bara säger tvärt emot vad du säger..
Om två dagar har det gått en hel månad sen vi blev tsm! DEN 22/7- 2011 KL. 00.16 blev vi tsm,va så jävla lycklig!
Det va många långa nätter med fina och roliga konversationer med dejj,när jag drog t lägret kunde vi inte chatta elr nåt :'( Usch vad jobbigt det va! Dog jue tyyp medans jag inte kunde chatta me dejj!

Du betyeder grymt mkt för mej,o skulle gråta om vi skulle göra slut!

Älskar dejj!1

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0