Bombnedslag dåe..

Tjaa!

Ida har det inte blivit nån uppdatering för jag..

För jag vaknade sent för det första sen vi ett drog alla i min familj (utom syrran) t stan,kollade lite o sånt.. Träffade även på Elin och Leona där,trevlans! Hittade även 4 linnen på gina..

Bild kommer nästa vecka,så då får ni bild :)

Vi gick där rätt länge,tog en glass på donken.. Sen vid 18:19 tog vi tåget hem sen gjorde pappa midda' köttbullar o makaroner (elr för mej potatissallad)

Imorron blir det först att städa mitt rum innan jag går nånstans! Ser seriöst ut som BOMBNEDSLAG

Sen om nån vill göra nåt,messa mej ;)


Kommentarer
Postat av: johanna

sv; haha okej! <333

2011-08-09 @ 14:37:27
URL: http://johannascrazylife.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0