EBBA'S AIRSPACE! - smaklöst..

mitt lilla emo jag stiger fram igen?
humh..



Alla bara spelar golf, eller nått. Åker till öland - när jag är hemma? Så opassande! Skit ner er.
Men ja, Linnéa - som befinner sej runt femton mil härifrån lyser upp min dag genom att ha krossat mitt hjärta! </3 Hon sa att Harry Potter inte dog i filmen, men det gör han ju visst! :/ En liten stund iaf..
Iaf. Filmen var sjukt bra - älskade den! defenetivt.
Jag, min syster och mamma har alltid varit helt crazy - oftast gått på premiärena osv! Jag har läst dom 3 första böckerna, blev nästan lite sugen på att läsa allihopa eftersom vi ändå har alla?
Det jag gillar med Harry Potter filmerna är att allting ser äkta ut, det ser inte så fejk ut som de kan göra i vissa filmer? När dom flyger osv. Det ser liksom, ja äkta ut.
får väl bjuda på denna med, Mathilda i randigt & Fannie brevid. Mjo, Pommes Alla' Oxgrillen!
Har tydligen en jädra massa bilder på dom två? Höhö.
Men ja..träffa Linnéa senare troligtvis & så. Äta lite geisha, dricka lite coca cola light osv!
/Ebba

Kommentarer
Postat av: Eric

tack för att du förstör filmen och säger hur det slutar :@@

2011-08-03 @ 01:25:24

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0