FÖRLÅT!

hEEJ!

Förlåt för kass uppdatering :/

Men igår va det som sagt arbetsdags grej.. på kvällen hjälpte jag pappa att fixa garderoben.Hann inte klart!
Men idag,skola som vanligt..sega lektioner som vanligt.. Sen slutade vi endå hyfsat tidigt (13.55) då Felicia skulle följt me mej hem för att platta håret,vet dock inte vf eftersom du inte ville säga.. Men iaf gick hem till bella. Vi lyssnade på hennes nya "kändiskärlek" Ulrik Munther,lyssnade på hans skiva o sen kolla vi på repris på "vakna med the voice" då han va med.. Inte min störta favorit men det går att lyssna på,
Efter det så fixade jag lite,sen på kvällen efter vi ätit så behövde pappa dra o obba så fick ansvaret att lägga mattias. han åt,borsta tänderna sen skulle jag läsa för han,va i hans rum tills han har somnat o sen se till att sandra kommer i säng nån gång..Vet inte när pappa kmr men det är skit samma.

KANSKE uppdatering imorn men kan göra lite tidsinställda eftersom jag kommer va halvt upptagen :)


Spike D:


Kommentarer
Postat av: jempa

sv: oh tack så mycket Emma! :)

ja i true talent bryr man inte om utseendet! :) så det är ju bra. du är också fin! ♥

2011-08-25 @ 22:56:26
URL: http://grusaan.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0