Funderar va ordet!

Hej!
funderar på hur Ebba alltid kan ha nåt att blogga om,skriva om och rubrikena..
Funderar även på hur det kommer bli när skolan börjat/när vi börjar skolan hur jag ska göra,vilka jag ska va med,vad jag ska säga o jaa allt sånt.. Förra året behövde jag inte oroa mej något..men alla förändrats o det gör oxå så att det inte blir som förr.. Alla har förändrats,jag me..


Men jaa får se hur det blir.. Om jag kommrt prata över huvetaget,om jag är själv elr med 10 pers..
Återstår o se.


SAKNAR! <3



Kommentarer
Postat av: Johanna

oroa dig inte för mkt, det är inte bra. <3

2011-08-20 @ 18:45:17
URL: http://johannascrazylife.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0