I'm back :D

TJaa!

Dom tre dagarna i Göteborg har varit underbara,Först så åkte vi jue tåg,sen gick på liseberg..O eftersom vi förköpt biljetter o åkband så fick vi gå förbi meterlånga köer HA-HA jag o Mattias började åka massa,SAndra stog o kolla på lite^^
Mina favoruiter va Balder,FlumeRide,Hanghai,Kållerado,Lisebergsbanan,SpinRock,Uppswinget,vet inte om jag glömde nåt men aja..
Gick hem när det slutade (23.00) O så va vi på vandrarhemmet,DAgen efter gick vi på stan,hittade lite saker som ni får bild på i övermorn,o idag så va vi på stan igen  sen tog tåget hem^^

Imoron så åker jag t stan,ska t Ung08,med Evelina o min familj..
Ingen uppdatering förutom nån mobilbloggning :)



Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0