Minne.

heej :3

Sen fjärde klass har vi skapat minnen..Jag,Maja,FElicia och Frida va liksom ETT. vI var alltid tsm.
Vi gav julklappar,påskgodis o de,vi gjorde läxorna tsm.. Vi va varje dag både i o utanför skolan..

Finns oändligt många minnen med er. Går inte beskriva vad ni betyder för mej.
Ni ställde alltid upp för mej o jag för er,
Kommer ni ihåg när vi satt vid maten typ..o nu gjorde "chokladväggar" som ingen kunde komma in i-förutom jag,jag var den enda som kunde det.. EFtrsom ni tre bråkade me varann,påskoj så va jag den som inte bråkade o därför kunde jag komma in t alla :3

Hah o när det va påsk,vi hade gett varandra små påskägg,o satt på min stuttsmatta o skulle börja käka godiset,såklart så började ni bråka,FElicia o Frida..HAa båda ni bestämde er för att gå hem,både jag o Maja visste att ni skulle komma tbx..Så bara efter nån minut kom ni tbx,hade sagt förlåt till varann o krama varann o börja skratta.. Hhah ggud vilka minnen <3

Men i sexan splittrades klassen vilket betydde att vi skulle få nya klasskompisar. Jag blev väldigt samt kompis med Elin och BElla,dom blev mina nya kompisar o jag lämnade er..

Efter en tid bytte jag så att jag va med er igen,o tbx liksom..

Nu vet jag inte längre,jag passar inte in. Jag är med BElla,felicia o maja viskar t varann,har er "hemliga" språk som jag fattar NADA av,jag är inte lika mkt med eLin längre,synd. Passar inte in nån stans liksom,förut gjorde jag det men inte längre.. Usch vill att det ska bli som "vanligt igen". Men det kommer aldrig hända,vet att jag oxå har förändrats..Vet inte heller vad ni tkr om mej,hatar ni mej ?



Kommentarer
Postat av: anonym

kanske

2011-09-01 @ 20:00:48

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0