Naaken :D

Hääj!

Jaa...jättebra uppdatering,men tror ingen har kommit n i bloggandet än.. Men snart såå (:

JAja idag på eftermiddan' så tog jag in alla kläder till min nya garderob (: Blev riktit fint tk jag,sen på kvällen/vid fem så åkte jag o mamma till farmor o farfar,när vi kom dit va det midda' direkt så vi satte oss o käka,blev kyckling,klyftpotatis o bea :) SEn gick vi upp till Elvira (min kusin) för hon va hos hennes kompis,när vi kommer in står dom nakna helt målade,o väggen va målad.AV fingerfärg,så dom va lila,blå,grön osv..o vattnet va lila..frääscht? HAha men dom är så små så vad spelar det för roll,

Sen skulle vi färgat mitt hår rött,det gick jue..inte..Det stog att håret ska va smutsigt,så bara att vänta på det,tills imorn..Så på måndag har jag n färg iaf :DD

Imoron blir Mattias 8 år :D
(Ingen uppdatering eftersom vi ska gratta han på moronen,fixa fest på förmidan,han har släktkalas på eftermiddan,färga håret på kvällen såå..)


Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0