Problems,

HEjHEj!

Idag har jag inte gjort nåt tyyp,mamma tvinga ut mej,det är roligt att va ute,men då måste man va med nån elr så ska det va soligt!DEt har blivit kallt (går liksom i jeans,två tröjor o jacka,halsduk o allt :O)

Aja snart börjar skolan (om 2 dagar faktiskt) Har lite panik..som jag skrev i nåt inlägg tidigare,mn skit samma...

Vill nån gå o se "jag saknar dejj" på bio,alla som har sett den säger att den är skitbra,så jag vill se den men vill inte gå ensam..så vill nån hänka? :D

Okejj det här blev lite konstigt inlägg,håller ni inte me? äsch ni vad spelar det för roll om jag frågar,ni svarar ändå inte. .


Tyyp failade naglar..men hade trååk!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Snygga naglar! :D

2011-08-21 @ 10:23:18
URL: http://cookiiemonters.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0