Dag 27- Min favvoplats ;)

Heej :)

Min favvoplats måste nog va groodlandet (Herö)
Vi åker dit varje sommar med vår egna båt som är skiitliten.
Varför jag kallar det grodlandet är för att det finns enormt mkt grodor där ;)
Har kallt det "grodlandet" sen jag va lite som forts me de ;)

Asså tyyp enda stället där jag bara kan slappna av (okey kan slappna av å scouterna oxå då men:)


Liite bilder från sommaren 10 :D
Meej o Bella ;)

Bella sitter på en sån greej^^



Haah fiin miin ;)


Jaa.. jag bjuuder ;)


Bella och Sandra :)


Bella och Sandra har gummidäck^^


Mkt grodor? Heh aah ;)


Alla grodor flyyr ;)

å ;)


Kommentarer
Postat av: mikaela rosales dahlström

hej hej ! :D

gör du designer ? :D

hör av dej !

kram ! / MIKAELA

2011-02-16 @ 19:39:25
URL: http://mikaelarosales.blogg.se/
Postat av: Bella :P <33

Hahaha...

2011-02-16 @ 19:58:48
URL: http://loveloveloveee.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0