Dag 7- Min bästa vän

Heej :

Tänkte berätta om dag sjuu....:))

Asså har inte en bästa vän utan flera,så skriver liite kort om varje person :))


Eliin:

Du och jaag har massa minner,oförglömliga! Du o jag är skuum och fluum och det kan ingen ändra på!
Vi är helt olika men ändå så lika! Sen sexan och jag glömmer dejj aldrig!

Du o jag har våra knäppa bilder som är jaa... knäppa!!



Ett av våra fina minnen tsm!*

Älskar dejj syyster :*


Emma.R:

Du och jag har känt varandra nästan längst av alla mina kompisar som jag har nu!
Kom ihåg när du o jag spionerade på din o min syrra,de va tider e!
Vi kunde gömma oss och dom kom aldrig på oss,elr varför inte i mataffären? Såå bra spioner var vi! :D
Nu är vi inte så mycket längre men kan va för att vi bor så långt ifrån varandra. En gång bästis alltid bästis :D :*


Ojj snee men orkar inte ändå ;)

Älskar dejj me :*

Johanna:

Du och jag har känt varandra längst,shiit 9 år snart :O Du och jag,träffades i lekparken o blev tyyp bästisar direkt!
Det blev "Emma och Sandras lekpark" och så heter det fortfarande!
Vi gick alltid påskkärringar/halloween tsm o de va skooj ;D
Vi bodde 5 meter ifrån varandra ;D


Älskar dejj Jojjon :*


Maja,Felicia och Frida (har vart)

Ni är tre underbara tjeejer soom jag älskar :D
Träffades i fyran och vi blev närmare och närmare...Alla småbråk och "chokladväggar" och allt vad det nu va alltid bäst att höra på (eftersom jag bara satt där o kollade på när ni satt där o lekte att det va chokladväggar som bara jag och ingen annan kunde komma in i..Jag var den som fick komma in i allas men ingen annan XD
Guud tider det!
Åh varför inte ta pårk hemma hos mej som ett exempel...Bra tider de!!


Frida söötnos :*

Felicia söötnos :*

Maja,tyvär ingen bild men hoon e oxå en söötnoos

Finns många fler,men dom skriver jag om nån annan dag,imorron kanske ;)

(L)


Kommentarer
Postat av: Anonym

aw,sötnos <3 du tog den fulaste bilden på mig :$

hahahha // JOjjoN

2011-01-27 @ 14:26:52

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0