Forts på bästisar...:)

Tjaa :)))


Forts...

Bella ( Izabella )

Du är snäll o underbar :)
Har känt dejj sen sexan o glömmer dejj aldrig!
Många minner som är oförglömliga!
Du har ett hjärta av guld och kropp av...ståål? hahaha
Nää men... När vi badar i din pool och försöker göra strömmar...aah guud vad vi springer/Kryyper :D


Älskar dejj :*

Emma:

Du o jag går på samma scouter :D
Älskar att vi har tyyp nästan samma humoor (Y""
Om jag går på hajk så följer du me o om inte jag går inte du ;D

Alla kramar fråån dejj e såå varma o skööna (misstolka inte!)

Yeey fortsätt på scouterna så blir allt froligare :D:


Älskar dejj :*

// Emma :DD

Kommentarer
Postat av: Bella :P <33

Aaw! Jag älskar dig! :-* jag har skrivit värsta texten i min telefon som kanske kommer ut i bloggen :)

2011-01-28 @ 23:27:12
URL: http://loveloveloveee.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0