Caioo! Idag vakna jag vid 7-8 av att matti...

Caioo! Idag vakna jag vid 7-8 av att mattias ville att jag skulle kolla på hans MYGGBETT,o så kunde jag inte heller somna om så låg o läste,en riktigt bra bok ska jag säga.- 14 år till salu - Yees sen drog vi o bada nånstans.. Yees det va väl ganska varmt :) sen efter det börja Sandra o Mattias bråka ,syskon är så härliga ibland! Sen drog vi o handla lite,o jaa.. vart hemma o läst.. Joo jag vet är jättesocial men har ingen att va med :( O igår o idag chatta jag Me Elin,o inser när man väl chattar/messar Me dom känner man hur otroligt mkt man saknar Sina underbara kompisar,åh nästaaan länktar till skolan.. bara nästan! Ikväll ska vi kanske plocka hjorton,o blåbär o imoron kanske det bär av till junsele på dagen,hörs ;*


Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0