EBBA'S AIRPLACE!




hejsan på er alla emmas fina läsare!
Ja, tisdag nu! Haha, ja..klockan är 00:23 , räknar jag som tisdag!
Emma har sagt att jag ska blogga här lite under sommaren ju, vilket jag kallar "Ebba's Airspace"
Anledningen varför? Jo, tyckte det vore synd att det inte blev nån uppdatering, dessutom vill vi väll inte förlora läsare? Såklart, nej.



Ja, tänkte förklara vem jag är kanske? & hur jag känner Emma.
Så, Vem är Ebba Spjutö? Jag är 13årig tjej ifrån Småland, känn på den! Småland rockar!
Jag har bott nästan hela mitt liv i en liten håla kallad, Moheda. Riktig byhåla! Haha! Men ja, jag trivs jätte bra här, har underbara vänner osv.
När jag var 10 flyttade vi till Linköping och bodde där i två år, jag trivdes rätt bra till en början - sen blev jag osäker och kände mej obekväm.. Då passade även pappa på att få en tjänst i Växjö, vilket ligger två mil från Moheda. Så vi flyttade tillbaka! Vilket var det bästa jag gjort på länge!
Linköping var ett spännande äventyr, men glad att det inte varade längre än i runt 2 år.
Så när jag började femman var jag tillbaka i dom gamla trakterna! Sen dess har jag bott här, två år alltså.
Jag är ursprungligen mörkblond, men färgar det mörkbrunt ofta. Ser svart ut direkt efter färgningen, haha!
Jag är halvtblind - så använder glasögon och linser. Ja, dom på bilden.
Mina vänner beskriver mej ofta som envis, choklad monster (!), Hehe. Ja, choklad är mitt allt.
Linus, som sitter i andra sidan soffan just nu beskrev mej som helt underbar - men det vet vi inte om man kan lita  på?
Men ja, mitt liv är inte det bästa, samtidigt helt underbart! Jag har gått igenom mycket, samtidigt väldigt lite..Jag har ofta depp-dagar, så att kalla det. Jag har vänner som gör det mycket enklare,
Hur känner jag Emma?
Jo, Emma och jag är sysslingar så att säga.
Men vi har inte snackat så mycket när vi va mindre - eftersom vi bodde här, i Småland och dom i Stockholm. Vi träffades mycket sällan men ändå har vi världens relation.
Nu håller vi kontakten hur mycket som helst , vilket är bra.
Emma betyder en jättemassa för mej! Hon är en ängel i mitt liv - utan henne vore livet rätt kasst? -
Ni har ju hört lite ifrån när jag var hos henne för nån vecka sen , hur roligt som helst!

Just nu sitter jag hos min kompis, Linnéa med Linus. Vi sitter och har Walt Disney- maraton!
VI har precis börjat på Upp! Vi börjar även bli lite flamsiga, misstolkar en hel del! Oskar är min!
Ja, ni berhöver ju inte läsa allt..Haha, Men ja. Ha fett mysig alla!

Jomen, då tänker du..shit va cool hon är, har hon en blogg?
Såklart jag har!
www.ebbaspjuto.blogg.se
OCH! Ni kanske även kan va gulliga och slänga en komentar här? Vad ni tycker jag ska skriva om i sommar osv? Skulle va härligt?! Musik och sånt kommer nog upp en del,
men bara säg till? Frågor, ni får svar. Jag lovar!
Vad som helst, hur knasigt det än är..skriv!

Puss från Ebba!

Kommentarer
Postat av: michaela

Sv; TACK GULLIS!!!! :D Okejokej

2011-07-19 @ 10:35:58
URL: http://michysen.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0