EBBA'S AIRSPACE!

and, i'm back again babes!
ja..kreavtiva läsare emma har - ta det ej personligt!

 


 

Ja,som jag sa - gick ut och träffade folk, mysigt kan man väl kalla det?
sen hamnade jag hos mej med simon och linnéa , vi ja, snabbspolade igenom Drag me to hell. En film, enormt roligt! Iallafall dom scenerna vi såg..;) Sen följde vi Simon hem och Linnéa sover här inatt!
För tillfället kollar vi på Bondgården - extremt dålig , men jätte kul..de där lät ju normalt?
Har faktiskt inte alls kommit på något att skriva om..
tänkte köra lite typiska, hiss & diss? ja..ömh.
just nu! sitter jag iallafall och snackar på skype med lite folk, trevligt..tror jag?
men nu tipsar jag musik
Ska inte dra in för mycket hardcore, Lovar!
Jag lyssnar för det mesta på hardcore, emocore, metall osv. Ja, jag tycker det är bra. Men är nog rätt säker på att ingen av er gillar sånt? Så..drar in min andra sida! Jag kan lyssna på Rn'b oxå, har absolut inget emot de!
Dock hatar jag Justin Bieber , han kanske sjunger bra..men enligt mej är han rätt ful och just det att han faktiskt tycker att han är som alla andra? Han skiner i sin egen glans pojken!
Förlåt till alla Biblers, eller vafan ni kallar er. Men Justin Bieber är inte min grej - har aldrig riktigt gillat sånna killar, typiska killar som alla tjejer faller för..men nej. Sen verkar han ju va en bra förebild när han står och räcker Fuck you på bilderna?
Så..!



Men det finns faktiskt, en enda låt..som jag tycker om med honom.
Det är bara featuring - men ändå, räknas?
& ja, Det är Chris Brown's , Next to You
Chris Brown är min älskling, hans musik , låtar och texter betyder så himla mycket..dom får en bättre, får mej att må lika bra som skirkmusiken gör. Utan honom vet jag inte vad jag skulle göra?
Han dansar även som en gud! Helt underbart snygg och ja, helt fantastisk!
Denna låten blir alltså mitt tips, Next to you!
Inte bara nog med att Chris är med..Musikvideon är helt magisk! En av de bästa jag sätt, helt underbar. Satt och kollade på den minst 10,20 gånger i lördags natt..helt, helt underbar.


ni hittar mej annars, som vanligt på www.ebbaspjuto.blogg.se!
puss!

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0