EBBA'S AIRSPACE!


yeah, i'm still here!

gillade ni musiken igår?
Ja. Emma, du borde skaffa en Gilla-knapp! Hade en sån tidigare på bloggen innan, sen återställde jag kodmallarna..så den försvann ;)
btw! räkna inte med min posetiva sida, jag har en lite seg dag osv. Alot of things going on , u know? Kärleken tar kål på mej.


Jag bara, står inte ut med livet ibland - faktiskt. & just idag känns det exra jobbigt - men ska försöka få ut lite folk som brukar få mej på andra tankar, underbara vänner! Alla borde ha mina vänner, för..man kan inte önska sej bättre! Men har ärligttalat inte så mycket planer för idag, hade mest inga alls. Har fixat min gitarr - min E1 sträng gick av,för er som inte kan sånt så är det den tunnaste strängen på en gitarr.
Ja, jag spelar gitarr och har gjort sen i tvåan. Spelar bara ackord, mjaou.
Om ni är snälla kanske ni får höra? Kanske ska kräva lite komentarer isåfall?
Men ja, min älskling är en  aukustisk svart Levin, 2010's bästa köp! Jag har döpt honom till Gordon och han är helt underbar! Bara runt ett halvår gamal, mitt allt! Inbyggd stämare och mickan är den , allstå kan jag koppla in min förstärkare och sånt.
Har även en elgitarr på rummet, spelar dock inte mycket på den..riktigt ostämd är den oxå! Haha. Menmen,
Får la se om jag slänger in något senare ikväll, vi får väl hålla tummar och tår!
Ni hittar mej, - som alltid på www.ebbaspjuto.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv; Okej lova att tellaah moi! :D

2011-07-20 @ 19:50:31
URL: http://johannascrazylife.blogg.se/
Postat av: tessiebella

hej!nu har du chansen att bli veckans blogg! :)

http://tessiebella.blogg.se/2011/july/vill-du-bli-veckans-blogg.html#comment

Kom igen det kan bli kul!! :)

2011-07-20 @ 20:26:32
URL: http://tessiebella.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0