EBBA'S AIRSPACE!

In the distance light years from tomorrow
Far beyond yesterday
She is watching, heart aching with sorrow
She is broken, as she waits
Hoping when all is said and done we can learn to love and be as one

There are shadows sleeping on the horizon
Leave us scared and so afraid
As the fall out of a world divided
It brings her tears and so much pain
And so we take cover from the dark
Hoping to find where we can start

 


 

Vet inte varför allt ska vara så jobbigt hela tiden?
När ska allt vända & när blir det bättre? Vem gör det bättre?
Ja,ni känner ju inte mej precis - men i mitt huvud snurrar allt, allt ifrån om hundar kan få myggbett till det smartaste sättet att ta självmord? Nej, jag har inte planer på det.
Jag vill bara ha en anledning att faktiskt finnas, vem behöver mej? En av dessa alla människor på denna jorden, jag är så liten? Jag har så liten betydelse jämnfört med alla andra? & alla dessa få, som faktiskt skulle bry sej om jag inte fanns här. För, om jag ändå aldrig hade blivit född - hade alla haft det lika bra ändå? Jag gör liksom ingen skillnad? Så känns det inte iallfall.
Ett jävla andrahandsval oxå.

Jag gillar inte precis mitt liv, det känns sådär just nu - har alltid gjort.
Jag orkar knappt.
Känner mej bara sjukt besviken, på mej själv.

Ska sluta med deppsnacket. Okej? :d
Träffat lite folk , snackat en stund med a friend utan för huset mitt.
tror jag ska sova..puss på er.

Som vanligt - www.ebbaspjuto.blogg.se

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0