EBBA'S AIRSPACE! - ganska mycket idiot

jag har ingen aning, varfasen är vi påväg?
Hur kan tanken änns slå en att bomba Norge? Åh - jag orkar verkligen inte skriva allt igen, men ni kan ju läsa på min blogg..har skrivit , ja..lite argt och upprört vad jag tycker där.
www.ebbaspjuto.blogg.se

Ah, Tjena på er!
Suger på att uppdatera, även på min egen blogg. Hehe.
Men gårdagen va lite överskattad..vaknade vid 11, eller blev väckt heter det? Duschade och så, sen kalas hos mina sysslingar som båda har fyllt år, och och fyra eller vad det är?
Tror även det är Emma's sysslingar, om jag inte har helt fel? :)
Sen åkte vi ner till Halmstad - vi har våran husvagn uppställd här, så är här över helgen.
Idag åkte vi ner till Båstad och hälsade på mammas kompis, Kajsa. Åt frukost där osv, gott, mysigt.
Vi åkte hem vid 1 eller något och handlat massor med skit. Sen har jag inte gjort så mycket.
Sitter förtillfället i värmen på Youtube och lyssnar på Avery. Vet inte riktigt hur jag hittade henne, men riktigt duktig!
Detta är då en cover på Kate Perrys låt Firework!
Har kunnat den på gitarr en gång i tiden! Haha.

Känner mej även på mycket bättre humör - tydligen..
Men att vara tjej är fan sjukt jobbigt, värken tar kål på mej!
Men ja, inget känns ändå okej..det drar sej till skiten?
Varmt är det här oxå! Riktigt varmt, sitter i förtältet och nästan dör..jag är ingen person som precis tycker om värme heller, trivs bättre i skidbacken med min snowbord. Jag gillar inte heller att bada - hade dock varit väldigt skönt just nu. Men men..
Det är fortfarande inte förbjudet att komentera om vad ni vill läsa, höra, veta?
And, like always! www.ebbaspjuto.blogg.se

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0