EBBA'S AIRSPACE! - samsung galaxy z<3

hej på er!
typ ingen uppdatering idag heller?
Har haft en enormt chill dag,inte gjort ett piss.
&så plötsligt kom pappa och gav mej min nya mobil som tydligen hade kommit idag! Känns fortfarande lite overkligt eftersom jag väntat i nästan 3 veckor ?
Men verkligen värt att vänta på, så har Samsung Galxy Z. En mobil som bara 3 säljer för tillfället, låst då. Dom har ensam rätt på den - den är precis lika står som S2:an , dom kallar den "lillibror" till den. Den är precis lika dan typ, annan design & sämre kamera typ?
ÄLSKAR DEN!



Träffade Linnéa en stund, laddat hem appar osv.
Det första var facebook appen, och sen Mega Jump! (y)
Samtidigt tänker jag på allt som hände i Norge, Dom hade hittat en bomb på ön brevid där de flesta av våra släktingar (som jag känner till) & där vi brukar hyra stuga om sommrarna bor :/ En ö borta liksom, en enda ö. Den kunde lika vä har varit där? Det gör mej rädd.

Men ska blogga på min blogg med, så hejdå!



www.ebbaspjuto.blogg.se



Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0