EBBA'S AIRSPACE!

I'M BACK BABES!
Har ni saknat mej?

Tog en allvarlig diskution och funderade på vad jag ska skriva..blir lite jobbigt att snacka om mej och min fritid - eftersom ni knappast vem och vad allt och alla är?
Så..har inte direkt kommit fram till något ännu,
Men..ja, är fortfarande öppen för förslag? Jag vet ju inte vad ni vill läsa? Det är hemskt svårt att skriva då.
Men ja,sitter just och kollar facebook, & ska ut och träffa lite folk,
Kommer något kul ikväll , ska fundera ut något kul att skriva!

Ni hittar annars mej, som vanligt på
www.ebbaspjuto.blog
puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tyyp ingen kommenterar längre såå.. men jag kan jue fortf säga?

Vad du hissar o dissar för musik,BILDER,det gillar alla (Y) hmmm.. eh slänger iväg ett sms om jag kommer på nå mer :*

2011-07-19 @ 22:18:38
URL: http://zitaemma.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0