Heej Emma hära! Igår/idag va det en underb...

Heej Emma hära! Igår/idag va det en underbar kväll,gick t sängen vid nio O.o men det va bara för att vi skulle upp tidigt,men jag va aspigg så gick inte o sova. O min underbara älskling chatta jag me halva natten,Yees Tyyp allt mellan himmel o jord,messade Me han i sex timmar (!!) Snackade Me han t 3 Tyyp,sen skulle jag sova en timme..jaa vet kunde lika gärna va uppe en timme till,eftersom jag skulle upp 4. Chattade lite Me älskling då Me :) sen packa vi det sista så kom pappa,körde oss t centralen o därefter gick vi på tåget - x2000 t sundvall,där bussen skulle komma.ta den bussen t nå ställe..vi äter o sen på nästa buss,sen kommer nettan o hämtar oss,o åker t dom. Yeey vilken dag.. puss ;*


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vem är din älskling? du sa ju att du inte hade ngt p-vän! :O ljuger du för din bästist! <3

2011-07-19 @ 20:39:13
URL: http://johannascrazylife.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0