TElefonbilder del 2

Heej :)

Här kommer resten av bilderna från telefonen :)


hihi Ebba ;*


Ebba <3 grävmaskin..kan man säga d?


Ebba o Patrik ;D


Jag o Ebba i spegelrummet :D

hhehe


The Ark :)


Jag vann de^^


Ebba ;'


Min vägg hemma hos pappa :)


Uppifrån och ner,
Bella
Jag & Elin
Nattah


Högst upp, Från Elvira (Hon med röd tröja) till höger
Elvira
Elin
Linnea
Carro
Moa
Veronica
Johanna
Frida
Maja
Emelie


Från vänster
Becca
Jennifer


Jag o Elin


Höst upp
Jag o Emma
Jag o Elin
Jag o Elin


Sådär såg jag ut när vi åkte t skara :)


Jag hoppar^^


Mattias Sandra o Jag :)


Himlen :)


Allt godis från kryssningen (allas)


Nagellack :)



Kommentarer
Postat av: Ebba Spjutö

men snälla lilla nån! ;o <33

2011-07-15 @ 15:39:25
URL: http://ebbaspjuto.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0