6:6 :P

TJeenare :D

Idag var jag jue i  Rudan,först va jag en liten fjölla som inte vågade hoppa i (haha ovanligt för att vara jag? nä inte direkt Xd)
Jaja sen när jag väl hoppat i var det riiktigt varmt! Badade i säkert en halvtimme! Sommar? Yees :D
Efter det satt vi o värmde oss lite o sen gick upp t donken för att äta^^

Imorron blir det Ruuuudan igen :D fjärde ggr xd
Men den här ggr men Jojjon ;D;D;D
Ska va där heeeela dan,kommer bli aweesome! o bara för att det är sveriges national dag imorron så får väl jag o Jojjon stå o sjunga lita ^.^

Yaa Njaa men får se vad som händer ;D'
Kan göra lite tidsinställda eftersomdet inte går att mobil blogga -.-


Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0