Jojjon,Linnea,Johanna :D

Heej!

Idag va det jue skolavslutning,det kunde vart bättre men det va bra,vi fikade. Satt brevid min fiinaste BElla o HEnke :D tyyp fikade o prata sen s ågick vi ut,efter det gick vi t kyrkan..o nu har ni hört allt från förra inlägget^^

Jag åkte hem med Bella o hennes familj för att hämta mina grejer,sen gick jag hem o åt lunch^^ Det blev tyyp kycklig o potatis,gött :D Sen blev det efterrätt- typiskt sommar tårta,jordgubbstårta^^ Det va göött :D
Efter det ville jag va med nån..Ringde några-neej dom ville inte va med me^lj
Sen ringde jag Jojjon,o hon är en som alltid vill va med mej när vi väl träffas :D Den tjeejen är otroligt saknad när hon inte finns när jag behöver henne..

Men jaa vi cyklade runt tyyp vi ville komma vilse men kom bara till Rudan där jag träffade Linnea,sen när har vi ätit pannkaka,o jordgubbar^^
Eftr det skulle jag skjutsa Linnea på pakethållaren.. O jag hade BÄST kläder på mej,en tunika o shorts.. O det regnade ganska bra Xd Träffasw oxå Johanna :DD

Jaja e hemma nu ;)


Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0