Rudan

TJaa!
Gårdagen^^

Men iaf igår så va jag i Rudan då,först vid scoutstugan sen gick vi ner till Rudan,stora. Badade där rätt länge faktiskt :O Jaja sen fick Alex för sig att vi skulle ha lerkrig.. Jaa.. det v roligt i början för eftersom jag är mkt starkare än han *stolt* så kunde inte ha ta ner mej i vattnet,synd^^
Efter det fick jag tyyp 3kg i mitt hår.. Han fick nog lika mkt som mej ;) Sen fick jag sjögräs o lera i håret..ännu bättre -.-

sen tyyå så blundade jag o precis när jag kollade kom de en näve sand i ögoneen.. så kunde inte se nåt på ett tag,sen gick vi upp o låg o steekte i soolen!

Sen har jag bara haft myys med familjen,underbart! :D



Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0