Seeg dag !

TJaa!

Elin tkr att jag skulle blogga,o håller med henne^^

Idag har jag seeeegat hela dan,haha vakna vid tyyp åtta- Tack Sandra!
Sen har jag kollat på tv,suttit vid datan lite o kollat tv igeen^^
Hehe sen vid tolv ringde pappa o då skulle jag precis börja göra frukost,men han tyckte det va för sent för frukost så gjorde lunch ist,det blev pasta o skinksåås^^ Sen har jag städat rummet,o tyyp vart duktig flikka o tagit tex disk^^

Nu på kvällen blev det hamburgare,har messat lite med Erica o Elin^^ Shööna tjejer O.o nä skojja^^
Men sen nu på kvällen har jag underhållt mej lite när min brorsa o hans kompis skrikit som tjejer ^^ Ganska ruuligt att lyssna på ;)

Yees o nu sitter jag vid datan o hör musiik i öronen,underbart D:


Fin :)


Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0