Biiiiöldera :D

Heej!

fÖRLÅÅT för sääääääääämst uppdatering men har gjort tre mobilinlägg men det har tyyp slutat funka :((
Men har jue vart på GRönan,hade skrivit allt men skriver väl om^^

Haha men tåget gick (nån gång,kmr inte ihåg ;O)

Haha sen åkte vi tåg o färja,efter det fick vi stå i kö i 1,5 timme sen börja vi åkaaa karuseller :D :D :D
åkte även twister 2 ggr :D Det är sjukt roligt,så om du åker till grönan då MÅSTE du åka den :D
sen åkte vi hem vid nio,var skiit trött så somna tyyp halvtolv,vaknade sen vid 11^^ Riktigt sköönt!

På fredagen åkte jag o Elin till stan för att hitta avslutnings klänning till mej,o som tur va så hittade jag en riktigt fiin :D
Sen sov Elin hos mej,riiktigt skojj! Idag har jag var me henne sen drog jag till Rudan o hon hem,där mötte jag Emma. Vi tyyp badade sen soliade .. Har jag blivit brunare?


Outfit,
T-shirt : Jc
Shorts : ?


Baksidan^^


Facelook^^


Haha (?)


Vet att jag är normal (A9


Yey!


Outfiit:
Linne: Ullared
Magtröja: JC
Leggins : GinaTricot


Felicia,Älskar dejj :*


Grr.. FElicia

Mer bilder kommer nån annan dag^^ HErrå




Kommentarer
Postat av: tove N.

Sv: TTack Emma! ::D

2011-06-05 @ 10:26:54
URL: http://towwis.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0