Va med HEnke

TJäänare!

Igår va jag i skolan fram till lunch,efter lunch skulle vi göra iordning B1 (ett klassrum) då skulle vi ta bort allt klotter på bänkarna,o sudda tavla o de,Gick inte så bra..Slutade med ett skum krig.. haha det va gaanska roligt o kolla på. O sen va jue inte läraren där heller så hon såg jue inget Xd

EFter det följde jag me Henke hem :)
Vi tyyp hoppade stutsmatta,han spelade o så åt vi nå glass han gjorde själv,o det va så jääävla good!
Vill ha meer (a'

Jaja sen efter det följde han mej till bussen, tyyp den som gick 17.30- han skulle tydligen inte med? sÅ jag åkte till skolan själv,sen blev han övertalad till att följa me så då kom han tyyp en halvtimme senare Xd
Haah vi sjöng först,nån göteborg låt ;O

Sen va det bah att va i sklan i tre timmar -.- Jag va med mina undeeerbar kompisar,vi satt mest ute o tog det lugnt för det var så jävla varmt inne! SEn sista 45 min kollade vi på match mot lärarna - eleverna,lärarna vann,vet inte hur mkt? Men är inte såå intresserad av det så hade andra tankar Xd


Yeey Coolingar (y'



Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0