BildBomb :D

heej :)

Nu blir det bildbiomb från i lördags :D


Johanna bakifrån,för alla som vill se hennes ruuumpa :D


Elviiz :D


Massa personer som danasr :D


majja :D


Felicia,Bella o Frida :)


Jojjon :D


Elviis ::)


Höhöö i snöön Xd




Jag o BElla,jag har vinterjacka o hon har skinnjacka..därför ser jag såå stor ut ;P


Bella gicki snön? Xd


Bella o Eliin :D


Felicia o Frida :D


Fötter Xd


<3


För er som inte ser,detstår "F+B+E+E+F <3
Och det betyder Frida,Bella,Emma,Elin,Felica

Och nu kmr bilderna på vad jagf fick :) Sry för dålig kvalite o Om dom är sneea Xd


Tröja från BikBok-av Eliin :D


En tröja från GinaTricot-av Elviis tror jag Xd


Tröja från GT-Av Bella :D


Av Emelie :)


Halsband-oxå från Emelie :D


Kort från Maja :D


Från Elviis :D


Lila ögonskugga från jojjon :D


Läppstift^^ av johanna :D


GT-av maja^^ 100 kr :D


Kort från Emelie :D


2 ansikts masker ;Dav jojjon :D


ASCOOLA örhängen från jojjon:D


Örhängen från..frida o felicia


Örhängen frånn.. frida o felicia


Örhängen fråån Elviis :D


Ni kmr få en bättre bild^^ men en ring ftrån Felicia o Frida

Mer bilder kmr i nästa inlägg^:D




Kommentarer
Postat av: johanna

gaah,nej jag är fan fulast!

2011-03-21 @ 15:48:56
URL: http://solemjohanna.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0