:)

Heej :)

ÄR VERKLIGEN LEDSEN FÖR DET .
dU VET VEM DU ÄR.
fÖR JAG VET ATT DET ÄR JAG SOM GJORT NÅT.

Heej.. Nu börjar vi om^^

Jaa.. sitter hemma hos farmor o farfar.För pappa tyckte nt jag skulle t skolan o min brorsa kanske måste t sjukhuset för att kolla (han har 40 graders feber) så jaa.. Sitter här instängd i rummet eftersom det sitter massa tanter i vardagsrummet o pratare (dom ska måla me farmor xd)

Känns skööönt att va friisk :D

Ska fixa lite bilder t headern jag elr Eliin ska göra^^
-Om jag gör det kmr det komma nästa vecka.
-om Eliin gör den,eh då vet jag nt Xd

Nu ska jag kolla i fotoalbum där miljoner Emma är.. kanske hittar nåt jag kan använda ;)


Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0