Helgen :D

Heej :)

Kan berätta lite ifrån helgen/fredagen :)

I fredags va jag i skolan,efter skolan drog jag o Felicia o träffade Henke^^ Det va naajs :D
Vi hade treeekamt (höhöö skooja Xd) Men aah.. sen efter träffa vi tyyp nån som hette Andreas..o sen mitt ex Victoor Xd

Efter det drog vi hem t mej o packa några saker ;)
Sen blev vi hämtade för vi skulle t Eliin^^
Hemma hos Eliin prata vi bah några minuter sen skulle vi åka ;)

Vi åkte t Bella's farmor där dom har en bastuu :D
Vi käkade pizza :D Ûber gött :D
Och som ni ser på inlägget innan ser ni hur stor den va ;)

Vi hade en aweeeeesome heeelg :D
Sen åkte vi hem t Bella där vi kolla på massa filmer ;)

Ah.. sen tyyp vid fem på lördagen åkte jag hem ;)
Vi käkade pizza hemma oxå^^

Sen idag har jag vrt me Milla :D
DEt var skooj.. vi drog t centrum o kollade lite o så^^

Sen när vi skulle ta tåget hem stog det nån gubbe o tyyp soov (?) o så höll han på att ramlsa Xd
För han såg tyyp ut att va full Xd så han stog o sov o huvudet bara hängde o allt Xd Vi höll på att börja ASGARVA xD

Men aah..

Imorron har vi studiedag..
Men jag ska t doktorn :( o sen U-samtal^^

HEjdå ;D


Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0