HElgen ;)

Hejjj :
Förlåt för dåålig uppdatering..
Men har inte haft tid :P
I lördags skulle jag åka o bada me BEcca o Jesper.. Tog tåget som gick t T-centralen..
När vi kom fram t erikstadsbadet där vi skulle badat tyckte vi att det va gryymt mkt folk så vi tänkteåka t
sydpolen o bada.. me vi orkade inte så vi åkte tbx igeen seen Xd
Sen slaggade jag hos Eliin vilket va skoooj :D
Tyyphon spela Sims3 o jag messa (Y)
PÅ kvällen kolla vi på Melodifestvalen,vilket var skiiiit?
PÅ söndagen tog vi de lugnt o hon spela sims3..
sEn åkte jag hem,packa o drog t mamma^^
Nu sitter jag här. CHattar mee VÄRLDENS gulligase ELEFANT :D
Blir ingen uppdatering ikväll,scouter o sen Tv :D

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0