Kanske skiiter i nya bloggen?

Heej :))

Kanske ska lägga ner bloggen..
Finns tyyp inga läsare..
O dden här bloggen har iaf läsare..

Men om jag lägger ner bloggen lovar jag att den här kmr bli bättre dåå :D

Hemma hos mamma kan jag lägga ut bilder o kan därför lägga ut-outfit,facelook,bilder vad jag gör under dagen.. jaa o mkt meer^^
Men hos pappa kan jag nt såå.. Lovar att det blir bilder då hos mamma!!


Sen frågar jag er,vad ska jag blogga om?
Kanske liite tråkigt me bah text om miin dag ;)

Aja.. KOMMENTERA O SÄG VAD DU TKR! :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan ju börja blogga om något nytt som du gillar.

Det finns ju olika sorters bloggar t.ex (Mode bloggar, bild bloggar o.s.v) men allt de där behöver man ju massa bilder så de kommer kanske bli ganska svårt för dej.... Men om vi säger att du gillar mode kan du ju skapa en mode blogg och varje dag då du KAN ladda över bilder kan du göra "Idag hade jag på mig..." och varje dag du INTE kan, då kan du ju kopiera bilder från t.ex HM:s hemsida och skriva om vad du tycker om de plagget .. O.s.v .?



Bara ett tips om du hade lust att ändra skrivandet en stund, du kan ju testa vetja men du ska aldrig börja blogga om något du inte är intresserad av.. :)

2011-03-06 @ 09:06:11
URL: http://onlywhen.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0