Va faan gör ja?!

Heej^^

Idag skulle jag va med Maja o Felicia,vi skulle egentligen vart hemma hos Maja .. Men *nån*
Nämner inga namn ville gå t henke.. o jag o ... är jue världens bästa kompisar så vi följde me ..

När vi plinga på blev nog henke liite chockad över att vi kom sådär bara helt plötsligt ;O
Men *nån* ville koll runt i huset då gjorde vi det Xd

Sen satt vi o kollade o sen skulle alla in i badrummet o väga sig etersom dom skullese vem som vägde mest o ändå höll den där pinnen (det var en pinne där henke tränar^^)

SEn gick vi ut o jag halka tyyp hela tiden ;O
Det va halt..jag va nt klantig elr hade bästskor ;P

HEjdå nu ska jag kolla bloggar o.. chatta me störda Felicia :D

 
   Det va på min fest^^
Jag sitter där helt dissadf Xd
från höger: Elin,Bella,Frida,EmmaEmelie o sen vare några som nt kom me ;(



Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0