<3

Heej :

Gillar inte sånhär,

Asså allt dethär om FElicia,alla tjatar på henne hela tiden. Jaa jag vet att ni bryr er till 100 % men det är hon som har gjort valet själv,ingen har sagt att hon ska göra det. Det är bara hon som har valt dehär. Jag älskar henne precis lika mkt som ni andra gör. O klart jag vill att hon slutar,men då måste hon göra det på egen hand,inte för att jag tjatar på henne,tänk på det!
Ni reagerade heller nt lika mkt när jag gjorde precis samma sak som henne.
Jag vet att ni vill att hon ska må bra,men hon mår inte bättre av att alla tjatar.

<3

Kommentarer
Postat av: solemjohanna.blogg.se

nänänän, vad är det som har hänt? BERÄTTA :D

2011-05-21 @ 11:23:38
URL: http://solemjohanna.blogg.se/
Postat av: Elin^^

Vi tjatar nt! Vi vill ju att hon ska må bra!! Tjatar vi bara för att vi sagt åt henne och äta elr? Asså vi tjatar nt vi vill ju nt att hon ska bli sjuk!! Vi menar nt att det ska bli tjatigt men hon får nt bli så! <3333

2011-05-21 @ 12:46:58
URL: http://elaijjn.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0