Boomb,(hah bilder)

TJaa!!

Biiiiilder från veckan Xd


Outfit-
Tröja: JC
Byxor: ?


En väldigt suddig bild på Johanna o dom^^


Pogram och biljett ;)


En annan outfit,short o linne vet nt från vart Xd


Mina naglar^^


Dagen med Milla!


Haah mobilgalen Xd


Dagen men Jojjon  ;)


Hade lite lust att putta i henne..men jag är snäll flicka som inte gör sånt (A)


Haah hur ofta står det frågor på glasspinnen?!


O här är svaret ;)


En god något Xd Från Sandras loppis?


Hittade den film (:


En annan film^^


Örhänge,med spegel fram^^


ajj :(


Jaa det var min (lilla) bild-bomb :D




Kommentarer
Postat av: Linnea<33

Nu vart jag inte helt sugen på min klubba längre... ;)<3

2011-05-20 @ 23:25:38
URL: http://goldensand.bloggplatsen.se

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0