Jag är kär! (har vart läänge)

TJaa!!

OMG,jag gillar dejj..
Du,jag gillar dejj grymt mkt.. men tror inte du vet det,och kommer nog aldrig få veta det heller :(
Jag önska du visste..Haah hade en trevlig dröm om dejj som bara kommer stanna i mitt huve'
En väldigt trevlig dröm..Du & Jag (: Det var en bra dröm som förmodligen aldrig blir till sanning,
Jag vet att dom flesta tycker tvärt emot i vad jag tycker,men jag skiter i vad alla andra tycker. Bara jag tycker om det,bryr jag mej inte vad andra tycker. Helt onödigt jue!

Jag önska det var vi,men det kommer aldrig bli ett 'vi' om du inte får veta vad jag tycker om dejj.. o är för feg för att säga det.. så den chansen är nog väldigt liten att det blir 'vi'..

*Jag gillar dejj,oavsett vad alla andra säger. Jag skiter faan i vad dom tycker,det är jue ändå jag som tycker som jag tycker*


Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0