Minne!!

Tjaa!!


-Elin-

Jo vad ska jag skriva,finns så underbart många minnen med dejj!
men ska jag säga ett?! OMG vad svårt vi har såååååååååhääääääääääääär många o fleer!
Men.. men när "vi leker fjoortisar" haah såå underbart. Vet att jag redan har skrivit om dehär men jag älskar't!
så jävla roligt vi har då (annars oxå) haah men det är seriöst minnen som kmr sitta fast i mitt huvud tills jag är för gammal.
Du o jag va som ett.. nu..vet jag inte :S :(
Vill att det ska va som förr,då det bara va du och jaa! Men såklårt så älska jag att va med dom andra fiina cheyerna,men liksom nu är vi ALDRIG. O jag överdriver tyvär inte.. Önska att jag gjorde det.
Men jag älska dejj då och jag älskar dejj nu.
Du betyder så jävla mkt för mej!! (även om det kan inte märks så mkt längre..)


Fina cheey heej :)

<3

Kommentarer
Postat av: Eliin^^

Haha asså shiet vilka minnen asså!! :d Älskar dig med hjärtat! <3333

2011-05-02 @ 18:38:17
URL: http://elaijjn.blogg.se/
Postat av: Linnea

SV; haha ohh ja ;)

2011-05-02 @ 20:58:38
URL: http://liinneaaz.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0